• Aditech als trotse sponsor van de Arctic Challenge

    Aditech

Aditech bezoekt start en finish Arctic Challenge

26-01-2018, 10:00 | Lezersnieuws | Maartje Slingerland

Voor de vierde keer mocht Aditech, een van de grootste uitzendbureaus in de techniek, als trotse sponsor de deelnemers van de Arctic Challenge uitzwaaien. 35 teams gingen van 13 tot 21 januari de uitdaging van de Arctic Challenge aan. 9 dagen lang, 7000 kilometer rijden naar het hoge noorden en weer terug.

Lokaal goed doel

De Arctic Challenge is een race van een week naar de Noordkaap en weer terug. Bij de race gaat het vooral om navigeren, het uitzoeken van de slimste route, verstandig rijden en teambuilding. Veel deelnemers grijpen deze tourrit aan om geld in te zamelen voor een zelfgekozen lokaal goed doel.

Verbroedering

Aditech is voor de vierde jaar op rij sponsor van de Challenge. Elk jaar zwaaien ze de deelnemers uit bij de start en halen ze binnen bij de finish. De saamhorigheid die met de Arctic Challenge ontstaat tussen deelnemers, sponsors en familieleden is ongekend. Martijn Lussenberg, Financieel Directeur van Aditech: "De Arctic Challenge verbroedert en verbindt. En dat, samen met het inzamelen van geld voor een lokaal doel, zorgt ervoor dat het een evenement is waar wij als Aditech elk jaar weer naar uitkijken."

Goodiebags

Bij de start en finish zijn er fanatiek goodiebags en sjaals uitgedeeld door medewerkers van Aditech. Ook de kinderen werden met enthousiasme op sleeptouw genomen. De spullen werden met open armen door deelnemers en toeschouwers ontvangen. Martijn Lussenberg: "Als we het doen, doen we het goed."