De Stad Gorinchem.nl mediapartner GKV/Enomics

GORINCHEM - De Stad Gorinchem.nl mag zich sinds kort de trotse mediapartner van GKV/Enomics noemen.

Rond de thuiswedstrijden in de Van Rappardhal publiceert de korfbalclub haar verenigingsnieuws op een speciale pagina in De Stad Gorinchem.nl. De pagina wordt volledig opgemaakt in de huisstijl van de club. De lokale nieuwsproducent is op haar beurt met een reclamebord zichtbaar op het complex aan de Kleine Schelluinsekade. In de sporthal worden banners opgehangen, waarmee de aandacht wordt gevestigd op de samenwerking. Wellicht worden in de toekomst ook de veldwedstrijden bij de overeenkomst betrokken.

Op de foto bekrachtigen Wim den Besten (voorzitter GKV/Enomics) en Robert Jan Rijnberg (senior media-adviseur van De Stad Gorinchem.nl) de samenwerking. Zij zijn blij met het mediapartnerschap. Den Besten: ,,Voor GKV Enomics is het een bijzonder mooie gebeurtenis, dat we dit seizoen de Stad Gorinchem als mediapartner hebben. Dé krant van Gorinchem en onze mooie club zullen zo de korfbalsport dit jaar naar de lezers brengen en op die manier deze prachtige sport promoten."

Rijnberg en contentmanager Alex Monster van BDUmedia vullen aan: ,,De Stad Gorinchem.nl werkt graag samen met aansprekende partijen in de stad. Zo zijn wij bijvoorbeeld mediapartner van Gorinchem Beweegt, het Zomerfeest, de Proxsys Champions Cup, het Gorcums Winterfestijn en het Hippiefestival. Wij zijn er trots op dat ook GKV gelooft in ons verhaal. De korfbalvereniging heeft een uitstekende reputatie in de stad."